عکس/ جنجال تازه علی ضیا پس از ممنوع الکاری و ممنوع الخروجی

علی ضیا مجری مشهور تلویزیون با انتشار چند استوری در اینستاگرام اش دوباره جنجال به پا کرده و با واکنش هایی روبرو شده است.

کد خبر : ۱۲۳۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- همین چند وقت قبل علی ضیا اعلام کرد که قصد خروج از کشور را داشته است، اما مسئولان فرودگاه به او گفته اند که ممنوع الخروج است و پاسپورت اش نیز ضبط شده است.

در چنین وضعیتی رسانه ها مدعی شدند که او حالا به واسطه حمایت اش از اتفاقات اخیر هم ممنوع الخروج شده و هم ممنوع الکار است.

پس از این اتفاقات علی ضیا که واکنش های چندانی در شبکه های اجتماعی نشان نمی داد، اکنون فعالیت اش را افزایش داده و با اتهاماتی از سوی برخی فعالان رسانه ای مواجه شده است.

اما او بدون هیچ واکنشی به این اتهام زنی ها یک استوری معنادار و احساسی دیگر خطاب به مادران ایرانی منتشر کرده و نوشته است:

مادرهای نگران

مادرهای ایران

مادرهای داغ دار

مادر

فدای غم همتون بشم

و چقدر مادر بودن سخت است

بخوانید: عکس/ علی ضیا به شکلی باورنکردنی به سیم آخر زد!

بیوگرافی علی ضیا

علی ضیا سال 1384 به تهران آمد و از 19 سالگی به طور اتفاقی وارد رادیو شد و کار خود را در رادیو جوان با برنامه طنز پسری از کاشانه شروع کرد که به عنوان آیتم برتر انتخاب شد و پس از 5 سال گویندگی در رادیو، به دعوت علی زاهدی وارد تلویزیون شد و اولین کار خود را در سیما با برنامه گزینه جوان تجربه کرد.

برنامه فرمول یک با اجرای علی ضیا یکی از برنامه های پرطرفدار شبکه یک سیما بود که در ساعات عصرگاهی مهمان خانه های مردم بود و به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی می پرداخت.

علی ضیا همچنین اجرای برنامه ماه عسل را بر عهده داشت.