ویدئو/ شیر پس از مقاومت جانانه گاومیش بی‌خیال شکارش شد!

ویدئوی جالبی از حمله سک شیر نر به سک گاومیش یا بوفالو منتشر شده است.

کد خبر : ۱۲۱۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح ، در این ویدئو شیر تلاش زیادی می‌کند تا گاومیش را به زانو درآورد، اما در انجام این کار ناکام است.

پس از کلی کلنجار، سرانجام شیر خسته از دفاع جانانه گاومیش بی‌خیال این لقمه بزرگ و چرب و نرم خود می‌شود و عطای شکار را به لقایش می‌بخشد!

دانستنی‌هایی درباره بوفالو

بوفالو پستانداری از نژاد گاوها با شاخ‌هایی هلالی شکل است که جثه‌ای بزرگ دارد و معمولا وحشی می‌باشد. بوفالو در فرهنگ فارسی به معنای گاو وحشی است و در بعضی موارد گاومیش نیز خوانده می‌شود.

در واقع گاومیش با بوفالو تفاوتی ندارد. بوفالو نژادهای مختلفی دارد که معروف‌ترین آن‌ها، بوفالوی آمریکایی و بوفالوی آفریقایی می‌باشند. متوسط عمر یک بوفالو، چیزی حدود ۲۵ سال است.

بیشتر بخوانید:

ویدئو/ فرار شیر از دسته گاومیش‌ها و بالا رفتن از درخت

ویدئو/ شیرهای ماده حساب شیر نر مزاحم را رسیدند!

حال که متوجه شدید بوفالو چیست، در ادامه این مطلب از وبلاگ دنیای حراج، قصد داریم تا شما را با سایر خصوصیات این حیوان وحشی آشنا خواهید شد.

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که بوفالو با گاومیش متفاوت است و از دو حیوان متفاوت صحبت می‌کنیم، این در شرایطی است که بوفالو با نام‌هایی نظیر گاومیش یا گاو وحشی نیز در میان عموم شناخته می‌شود و در واقع بوفالو همان گاومیش است.

بوفالو در کشورها و فرهنگ‌های مختلف، معانی متفاوتی دارد، اما به طور کلی و در امریکای شمالی، بوفالو نمادی از شجاعت، مهربانی، قدرت و احترام است و یک نماد خانوادگی و اجتماعی به حساب می‌آید.

بوفالوها در نژادهای مختلف و در گستره وسیعی از جغرافیا زندگی می‌کنند، اما معروف‌ترین نژادهای بوفالو شامل دو نژاد آمریکایی و آفریقایی می‌شوند که در ادامه به معرفی هرکدام از این دو نژاد به طور جداگانه خواهیم پرداخت.