ویدئو/ صحنه‌های دلخراش برخورد قطار به حیوان‌های مختلف

حیوانات بی‌زبان و نگون وقت خیلی وقت‌ها متوجه خطرهایی که آن‌ها را تهدید می‌کند، نمی‌شوند.

کد خبر : ۱۱۸۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح ، یکی از خطرها هنگام عبور ریل راه آهن از میان منطقه‌هایی است که حیوان‌ها زندگی می‌کنند.

خطر زیادی حیوان‌ها را هنگام عبور از ریل راه آهن تهدید می‌کند که متاسفانه در برخی وقت‌ها با برخورد قطار با حیوان سرنوشت تلخی را برای آن‌ها رقم می‌خورد.

جزایر گالاپاگوس بهشت حیوان‌های دنیا

خبر آنلاین: حیوانات منحصر به فرد این جزیره از انسان نمی‌هراسند و مانند حیوانات اهلی از انسان فرار نمی‌کنند چرا که این جزیره آتشفشانی از معرض خطرات انسانی در امان مانده است.

جزایر گالاپاگوس مجمع الجزایر آتشفشانی در اقیانوس آرام، در ۹۲۶ کیلومتری غرب اکوادور می‌باشد. این مجمع الجزایر بر روی خط استوا قرار گرفته و از لحاظ جغرافیای سیاسی بخشی از اکوادور محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

عکس/ فیل بدشانسی که در تصادف با قطار کشته شد!

ویدئو/ تصادف شدید یک مرد هندی با قطار هنگام سلفی گرفتن

جزایر گالاپاگوس و آبهای اطراف آن یکی از استان‌های اکوادور و همچنین یک پارک ملی و یک منطقه محافظت شده دریایی را تشکیل می‌دهند.

شهرت این جزایر بخاطر گونه‌های جانوری و گیاهی منحصر بفردی است که در این جزایر یافت می‌شوند. این گونه‌ها توسط چارلز داروین و طی سفر دریایی بیگل (بر عرشه کشتی بریتانیائی به همین نام متعلق به نیروی دریایی سلطنتی) مورد مطالعه قرار گرفتند.

مشاهدات و نمونه برداری‌های وی در طول این سفر نقش اصلی را در شکل گیری نظریه مشهور داروین به نام تکامل بوسیله انتخاب طبیعی بوده است.

ایگواناهای دریایی و لاک پشت‌های غول پیکر کهنسال از جمله جاذبه‌های حیات وحش این مجمع الجزایرند.