عاشقانه‌های لوس بروکلین بکهام برای همسرش

بروکلین بکهام فرزند دیوید و ویکتوریا بکهام، پس از ازدواج با نیکولا آن پلتز در چند ماه گذشته مدام به دلیل مشکلات همسر و مادرش در تیتر مجلات قرار می‌گیرند.حرکت جدیدی از سوی بروکلین بکهام که در هر فرصتی عشق خود را به همسرش ابراز می کند، همه را شگفت زده کرد.

کد خبر : ۱۱۵۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - بروکلین بکهام و همسرش نیکولا آن پلتز که در چند ماه گذشته به صورت رسمی باهم ازدواج کردند، با خبرهای مختلف از زبان‌ها نمی‌افتند.

نیکولا که در مراسم عروسی‌اش دو لباس مختلف را پوشید، هیچ یک از لباس های او را مادرشوهرش که طراح لباس است طراحی نکرده بود!

بیشتر بخوانید: اشک‌های نیکولا پلتز بخاطر آزارهای مادرشوهرش ویکتوریا بکهام!

از طرفی بروکلین برای نشان دادن عشقش به همسرش، نام خانوادگی او را به نام خانوادگی‌اش اضافه کرد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، بکهام که در مورد مشکلات متعدد همسر و مادرش تا به امروز اظهار نظری نکرده، در مصاحبه ای اعلام کرد که همیشه پشت همسرش خواهد ماند.

او که تا کنون نزدیک به هفتاد خالکوبی برای همسرش انجام داده، دوباره با خالکوبی جدیدی همسرش نیکولا پلتز را غافلگیر کرد.

بکهام کلمه «متاهل» را با فونت بزرگ در قسمت بیرونی مچ دست چپ خود خالکوبی کرده و عکسش را در حساب اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و نوشت: «عشقم رو سورپرایز کردم.»

از جمله خالکوبی های بروکلین برای نیکولا میتوان به خالکوبی چشمان نیکولا روی گردنش، حرف "N" روی انگشت حلقه اش، عهد عروسی روی بازویش و نامه عاشقانه نیکولا بر روی پشت خود اشاره کرد.

بروکلین بکهام 23 ساله که 14.5 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد، کلمه «شوهر نیکولا» را به پروفایل خود اضافه کرد.

نیکولای 27 ساله نیز نسبت به این حرکت همسرش بی تفاوت نماند و در صفحه اینستاگرام خود با 2.7 میلیون دنبال کننده نوشت: «همسر بروکلین»