ویدئو/ وحشت عجیب شیر و ببر از یک ربات سگ نما!

سگ رباتیک به نحو جالبی حیوانات درنده‌ای مثل شیر و ببر را ترساند.

کد خبر : ۱۰۷۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح ، این ربات سگ نما برای ارزیابی واکنش حیوانات مختلف رو به روی آن‌ها قرار می‌گرفت که اغلب آن‌ها با وی بسیار محتاطانه و با ترس با او رو در رو می‌شدند.

سگ رباتیک «سونی» و مدیریت وسایل خانه

سگ رباتیک ۲۹۰۰ دلاری شرکت سونی موسوم به «آیبو» (AIBO) اخیرا می‌تواند علاوه بر ارتباط با کاربران به مایکرویو و جارو برقی آن‌ها نیز متصل شود و عملکرد آن‌ها را کنترل کند و هنگامی که کار ماشین لباسشویی تمام شد نیز پارس کند تا کاربران متوجه شوند.

ایسنا: به گزارش دیلی‌میل، اگر تاکنون فکر می‌کردید که روشن کردن مایکرویوها و جاروبرقی از راه دور سخت است دیگر نیازی به نگرانی نیست چرا که سونی راه حل آسانی را پیش روی شما گذاشته است و آن سگ رباتیکی است که خود او توسعه داده است و افراد تنها با هزینه کردن ۲۹۰۰ دلار می‌توانند یک سگ رباتیک به نام «آیبو» را تهیه کنند.

این حیوان رباتیک بر خلاف ظاهرش می‌تواند کارهای بسیاری برای کابران انجام دهد. سونی به طور مداوم قابلیت‌های جدیدی را به این سگ اضافه می‌کند و در آخرین نسخه این سگ می‌تواند با تعدادی لوازم خانگی هوشمند ارتباط برقرار کند تا زندگی را برای کاربران آسانتر سازد.

براساس گزارش پایگاه خبری گیزمودو، سونی در نمایشگاه «CEATEC» در توکیو که بزرگترین نمایشگاه تجاری فناوری اطلاعات و الکترونیک ژاپن است از آخرین نسخه این سگ رونمایی کرد.

ربات آیبو اکنون به صورت بی‌سیم و با اتصال به فای-وای خانه می‌تواند با مایکروویو ارتباط برقرار کرده و به آن بگوید برای میان وعده یک غذایی درست کند تا هنگامیکه صاحبان آن پس یک روز طولانی از کار به خانه می‌آیند غذایی برای خوردن داشته باشند.

این ربات که در ابتدای سال ۱۹۹۹ توسط سونی معرفی شده است، در این سال‌ها بارها ارتقا یافته است و پیشرفت‌های زیادی را نشان داده است.