عکس/ واکنش جنجالی جواد کاظمیان به اکبر مجلل سریال یاغی

جواد کاظمیان پیشکسوت سابق پرسپولیس با انتشار تصویری از سریال یاغی واکنش جالبی به شخصیت اکبر مجلل داشته است.

کد خبر : ۱۰۶۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - این روزها با توجه به محبوبیت سریال یاغی واکنش های جالبی به داستان و شخصیت پردازی های این سریال می شود.

حتی شماری از ورزشکاران کشتی با تمجید از شخصیت جاوید گنجی با بازی علی شادمان این سریال را تحسین کرده اند.

اما شاید بتوان واکنش جواد کاظمیان را یکی از عجیب ترین و بامزه ترین واکنش ها به این سریال دانست.

او اخیرا با انتشار تصویری از سکانس مربوط به اکبر مجلل (فرهاد اصلانی) و کتک زدن دامادش با دیالوگ معروف این صحنه شوخی کرده است.

البته به باور اغلب کاربران فضای مجازی هدف کاظمیان از انتشار این تصویر فقط شوخی و طنازی با دیالوگ فیلم بوده و هیچ منظور بدی نداشته است.

بخوانید: عکس/ اظهارات عجیب جواد کاظمیان: من تو جهنمم سیگار می کشم

داستان جواد کاظمیان و مونیکا بلوچی

جواد کاظمیان فوتبالیست سابق کشورمان همچنان مجرد است، و وقتی پیش از این در برنامه اینترنتی که با میزبانی مرحوم مهرداد میناوند برگزار شده بود، از وی درباره عاشق شدن سؤال پرسیده شد، پاسخ داد: فقط یک بار، من عاشق مونیکا بلوچی هستم. از شانزده، هفده سالگی او را دوست دارم و در این بیست سالی که عاشق او هستم و مونیکا را شناخته‌ام به نظرم او زیباترین و جذاب‌ترین زن دنیاست.

به گزارش روزیاتو، این مصاحبه و اعتراف به عشق مدل و بازیگر ۵۶ ساله ایتالیایی جنجال زیادی در فضای مجازی به پا کرد، اما این تازه آغاز ماجرا بود و وقتی به اوج خود رسید که جواب کاظمیان با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود تولد مونیکا بلوچی را تبریک گفت.

اما نکته جالب توجه واکنش این بازیگر پرآوازه ایتالیایی به پست جواد کاظمیان و تشکر از وی بود که حیرت بسیاری از افراد را برانگیخت و واکنش‌های زیادی را در پی داشت.