عکس/ علی کریمی ماجرای توهین و ویدیوی جنجالی را ادامه داد!

علی کریمی، پیشکسوت تیم ملی فوتبال، با انتشار تصویری، به تندی پاسخ حامدرضا معاونیان را داده است. این روحانی چندی قبل در یک ویدیو به علی کریمی توهین کرده بود.

کد خبر : ۱۰۴۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- ماجرا هم از آن یک پست علی کریمی شروع شد. او نوشته بود که «میلیاردها تومان خرج میکنیم نذری بدهیم و در پایان… آرزوی شفای بیماری را داریم که برای نداشتن پول میمیرد. التماس…»

پس از آن ویدیویی منتشر شد که در آن یک روحانی به نام حامدرضا معاونیان به این نظر علی کریمی حمله می کند و چندمرتبه جادوگر فوتبال ایران را با کلمه ای توهین آمیز مورد خطاب قرار می دهد.

حالا علی کریمی در دو پست جداگانه پاسخ این روحانی را به تندی داده است، تا همچنان این جنجال ادامه پیدا کند.

بخوانید: ویدیو/ واکنش جالب علی کریمی به حرکت تاریخی دختران والیبالیست

چرا بیلبوردهای تبلیغاتی حاوی تصاویر علی کریمی از سطح شهر جمع‌آوری شد؟

مهر نوشت: پس از اهانت علی کریمی به شعائر حسینی، تصاویر او در تبلیغ یکی از برند‌های آرایشی و بهداشتی در بیلبورد‌های شهر تهران، توسط سازمان زیباسازی و اداره کل ارشاد استان تهران جمع آوری شد.

علی کریمی مدتی پیش در صفحه شخصی خود به فرهنگ نذری دادن توهین کرده بود که با مخالفت شدید مردم روبرو شد.

پس از این اتفاق، تصاویر او به عنوان سفیر یکی از برند‌های آرایشی و بهداشتی در شهر نصب و بلافاصله جمع آوری شد.

واکنش جدید علی کریمی به حذفش از بیلبوردها

علی کریمی امروز چهارشنبه 26 مرداد در جدیدترین واکنش به مسائل اخیر در یک استوری تصویر بیلبوردهایی که عکس او از آنها حذف شده را منتشر کرد.

او در نوشته ای کوتاه به این کار واکنش نشان داد و آن را ترسیدن از چند عکس نامید.

علی کریمی امروز پنجشنبه 27 مرداد هم ابتدا در یک استوری به مساله قطع اب در شهرکرد اشاره کرد و تلویحا گفت باید به آنجا کمک شود.

سپس در یک استوری به پست معاونیان که صحبت هایی علیه او کرده بود اشاره داشت که در آن علی کریمی با علی دایی مقایسه شده بود.

کریمی نوشت او هم که فوتبالیست است پس چطور شمایی که گفته بودین فوتبالیست ها آن ویژگی ها را دارند حالا این مثال را می زنید؟

حمایت برخی چهره ها از علی کریمی

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس هم به حمایت از همبازی سابق خود پرداخت.

گل محمدی در استوری صفحه اینستاگرام خود نوشت: «از دشمنی کردن با فوتبال و فوتبالیست‌ها چیزی جز ایجاد تفرقه و نفرت پراکنی به وجود نمی‌آید، دست از سر فوتبال بردارید و به فکر حل مشکلات مردم باشید.»

آذری جهرمی وزیر سابق هم نوشت: ما چقدر پیشرفت کردیم که از ممنوع‌التصویری رؤسای جمهور رسیدیم به ممنوع التصویری مجری و فوتبالیست.

عزیزان، با جمع کردن این بیلبوردها نه از دارایی علی کریمی کم‌ میشه و نه جواب آن مطلب اشتباه داده میشه.

صادق زیبا کلام هم نوشت: آقای علی کریمی نه با نذر مخالفت کرده نه با شعائر دینی.