ویدیو/ جنجال عاشقانه جدید کنعانی زادگان در ماشین لاکچری اش

محمد حسین کنعانی زادگان بازیکن پر حاشیه تیم ملی، با منتشر کردن فیلمی جدیدی از خودش جنحال تازه ای را در بین کاربران فضای مجازی ایجاد کرده است.

کد خبر : ۱۰۰۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - البته کنعانی زادگان به حاشیه و دردسر های عجیب و غریب عادت دارد. چرا که بعد از گذشت مدت زمان طولانی ماجرای حواشی او و اتوبوس تیم ملی، هنوز خیل عظیمی از طرفداران فوتبال منتقد او هستند.

ظاهرا بعد از دابسمش آهنگ سلام فرمانده، او و شجاع خلیل زاده که در فضای مجازی سرو صدای زیادی را در پی داشت او تصمیم گرفته همچنان در اوج حاشیه ها قرار داشته باشد.

در همین رابطه او به تازگی ویدیویی با یک موزیک عاشقانه، از خودش و شجاع خلیل زاده در یک ماشین شاسی بلند بسیار لاکچری منتشر کرده که سوژه کاربران شده است.

نکته عجیب و جالبی که باعث تعجب مخاطبین فوتبال شده است، تگ کردن سید جلال حسینی مربی پرسپولیس روی این ویدیو است.

بخوانید: ویدیو/ ورژن جدید سلام فرمانده این بار با اجرای کنعانی زادگان و خلیل زاده

واکنش جدید کنعانی‌زادگان به جنجال اتوبوس تیم ملی

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی ایران در ماه‌های اخیر درگیر حواشی عجیب و البته بحث‌برانگیزی شد.

به گزارش فرارو، چندماه پیش بود که فایلی منتسب به محمدحسین کنعانی‌ زادگان در فضای مجازی پخش شد که در آن در تلاش شده بود فردی را اغوا کند که با هم دیدار داشته باشند. محل این دیدار، اما بحث‌برانگیز بود، چون در این فایل صوتی از مخاطب خواسته شود که این دیدار در اتوبوس تیم ملی شکل بگیرد!

بعد از انتشار این فایل صوتی، جنجال زیادی شکل گرفت؛ عده‌ای خواستار محرومیت مادام‌العمر کنعانی‌زادگان از تیم ملی شده و عده‌ای دیگر هم خواستند تنبیهی برای این بازیکن درنظر گرفته شود تا عمر فوتبالی‌اش تمام نشود. کنعانی‌زادگان، ولی از همان روز تمامی ادعا‌ها را رد کرد. او ازاین گفت که این فایل صوتی جعلی است و یکی در ترکیه آن را تهیه و ساخته است تا به اعتبارش لطمه بزند.