اولین واکنش ستاره سادات قطبی پس از اعتراف به کتک خوردن از همسرش

ستاره سادات قطبی چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی اعتراف تلخی درباره زندگی شخصی‌اش کرد.
اولین واکنش ستاره سادات قطبی پس از اعتراف به کتک خوردن از همسرش

به گزارش وقت صبح ، پس از این برنامه ستاره قطبی یک متن جدید در این رابطه منتشر کرد.

او چنین نوشت:

سلام به روی ماهتون‌بنده‌های خوب خدا.

برنامه‌ی از سر گذشت دیشب پخش شد و خیلی واکنش داشتید بهش.

با اینکه خیلی هاتون قصه‌های من روخونده بودید ومیدونستید الان امیر علی کنارمه

برام دایرکت نوشتید که پابه پای من گریه کردید.

فقط یه چیزی میخوام به اونایی بگم که قضاوت میکنن.

تو حق نداری

راجع به کسی قضاوت کنی

که کل زندگیشو ندیدی،

روزای سختشو حس نکردی،

از نزدیک شاهد هیچی نبودی؛

تو فقط یه قسمت کوچیک از

عمرشو تماشا کردی،

تو فقط دیدی چیکار کرده،

ولی ندیدی بهش چی گذشته،

شاید این بهترین تصمیمی بوده

که اون آدم گرفته

ولی «قضاوت» بدترین تصمیمیه

که تو گرفتی!

الهی الهی الهی زندکی تک تکتون سرشار از آرامش باشه.

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *