وقتی علی دایی به سیم آخر زد؛ اگر او ۲۰ سال در فوتبال بوده،من زندان بودم!

علی دایی سرمربی پیشین تیم پرسپولیس که این روزها کمتر در رسانه ها حضور دارد همیشه مصاحبه های جالبی می کرد.
وقتی علی دایی به سیم آخر زد؛ اگر او ۲۰ سال در فوتبال بوده،من زندان بودم!

به گزارش وقت صبح به نقل از خبرورزشی، چند سال قبل و در تیر ماه سال ۱۳۹۲ علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس. در خصوص اتفاقات اخیر این تیم و تغییرات در هیات مدیره اظهار داشت:

بدون شک با توجه به اینکه پرسپولیس و استقلال متعلق به دولت است. ما هم تابع هستیم اما معتقدیم باید وزیر ورزش با افکارش تصمیمات جدید بگیرد.

به نظر شما این عاقلانه است که در عرض یک ماه ما سه مدیر عامل ببینیم؟ مگر من و بچه‌هایم چه گناهی کردیم؟

وی درباره حضور کامبوزیا در هیات مدیره این باشگاه گفت:

من بعضی از آقایان را نمی‌شناسم اما این آقایی که هر دفعه مصاحبه می‌کند. دوست داشت با من لابی کند و از طریق دوستان مشترک دو، سه بار می‌خواست با من قرار ملاقات بگذارد. که من هم آن را رد کردم و به همین دلیل به ایشان فشار آمد.

وقتی علی دایی به سیم آخر زد؛ اگر او ۲۰ سال در فوتبال بوده،من زندان بودم!

این آقایی که اسم عجیبی دارد و گفتن اسمش برای من سخت است و زبانم می‌گیرد را نمی‌شناسم.

ایشان می‌گوید ۲۰ سال در فوتبال بوده است، مثل اینکه ما ۲۰ سال در زندان بوده‌ایم که تازه اسمشان را می‌شنویم.

مصاحبه علی دایی در ۱۸ تیر سال ۱۳۹۲ را در بالا مشاهده می‌کنید.

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *