تمرین پرسپولیس با نظر اوسمار تعطیل شد

تمرین روز شنبه سرخپوشان با نظر اوسمار تعطیل شد.

تمرین پرسپولیس با نظر اوسمار تعطیل شد

اوسمار ویه‌را سرمربی تیم پرسپولیس با توجه به بازی خارج از خانه برابر تراکتور و ریکاوری روز گذشته امروز را به بازیکنانش استراحت داد.

سرخپوشان فردا تمرینات خود را برای بازی برابر استقلال خوزستان پیگیری خواهند کرد.او‌سمار روز گذشته در جلسه ریکاوری برای اولین بار در این فصل هدایت تمرین تیم را برعهده داشت و همچنین با بازیکنانش در مورد تفکرات خود به صحبت پرداخت.

باتوجه به اینکه بازی بعدی سرخپوشان روز جمعه برگزار خواهد شد سرمربی برزیلی فرصت خوبی برای ریکاوری و تمرین تاکتیک‌هایش در اختیار خواهد داشت.

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *