مسیر خروج بازیکنان تراکتور و ملوان مسدود شد

اعضای تراکتور و ملوان هنگام خروج از ورزشگاه یادگار با مشکل مواجه شدند.

مسیر خروج بازیکنان تراکتور و ملوان مسدود شد

بازی تراکتور و ملوان در شرایطی برگزار شد که هواداران تبریزی با حضور پرشور در ورزشگاه یادگار امام تمام سکو‌های این ورزشگاه قدیمی را پُر کردند و با حمایت از تیم خود، بردی مهم را در مسیر قهرمانی لیگ برتر به دست آوردند.

حضور بیش از ۸۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام و با توجه به اینکه این ورزشگاه فقط یک مسیر ورودی و خروجی دارد، مشکلاتی را برای تماشاگران و البته اعضای تیم‌ها در عبور و مرور ایجاد کرد.

ازدحام جمعیت در جاده منتهی به ورزشگاه یادگار و ایجاد ترافیک شدید باعث شد تا اعضای دو تیم تراکتور و ملوان هنگام خروج از ورزشگاه با مشکل مواجه شوند. در این بین ملوانان که عازم فرودگاه تبریز بودند، در ترافیک شدیدی گیر افتادند و با تاخیر فراوان توانستند از ورزشگاه خارج شده و به مقصد خود برسند.

منبع: ورزش۳

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *