عضو کمیته استیناف: فحاشی به بیرانوند ربطی به رای ما ندارد!

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در واکنش به حواشی اخیر در مورد پرونده بیرانوند، توضیحاتی ارائه داد.

عضو کمیته استیناف: فحاشی به بیرانوند ربطی به رای ما ندارد!

از تابستان ۱۴۰۳ بحث رای پرونده علیرضا بیرانوند در دعوی با باشگاه پرسپولیس و قرارداد با تراکتور از مسائل مهم فوتبال کشور است. حواشی اخیر در یزد پیرامون دروازه‌بان تیم ملی نیز باعث شده دوباره بحث فوق داغ شود.

مهدی دادرس با اشاره به بی‌اخلاقی‌هایی که این روزها در ورزشگاه‌های ایران دیده می‌شود، گفت:

 

اینکه برخی به دنبال آن هستند که فحاشی علیه علیرضا بیرانوند را به عدم اعلام رای پرونده وی و پرسپولیس ارتباط دهند، کار درستی نیست و هیچ ربطی به رای ما ندارد. در همین حد می‌گویم که ۲ پرونده ۲۲۰ صفحه‌ای وجود دارد.

وی مدعی شد:

 

جامعه ما پرتنش و بی‌اخلاق شده و ما نباید چشم خود را روی آن ببندیم. برخی از تماشاگران فحاش شدند و این از جامعه به فوتبال سرایت کرده است زیرا فوتبال جزیره جدا از جامعه نیست. ورزشگاه‌ها محل تخلیه انرژی است و تربیت خانوادگی و جامعه در آن به خوبی دیده می‌شود.

دادرس با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه‌ها عنوان کرد:

 

قبلا تصور می شد که با حضور بانوان فحاشی کمتر می‌شود اما اینگونه نیست و از جانب برخی بانوان هم دیده می‌شود هر چند به نسبت گذشته اکنون فحاشی زیاد نیست. من خودم یکی از مدافعان حضور بانوان در ورزشگاه بودم.

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *