بازگشت عمو‌های فیتیله‌ای به تلویزیون

عمو‌های فیتیله‌ای با مجموعه «دوقلو‌ها در شهر پنج‌ستاره» قرار است روز‌های آینده به آنتن تلویزیون برگردند.

بازگشت عمو‌های فیتیله‌ای به تلویزیون

علی فروتن، محمد مسلمی و حمید گلی که با نام خاطره‌انگیز عمو‌های فیتیله‌ای در ذهن نسل‌های مختلف جا گرفته‌اند، این‌بار با فصل دوم مجموعه «دوقلوها» با عنوان «دوقلو‌ها در شهر پنج‌ستاره» به آنتن بازمی‌گردند؛ مجموعه‌ای که در دکوری عظیم ساخته شده، به تلویزیون بازمی‌گردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مجموعه که توسط مرکز سیمرغ و با مشارکت شهرداری تهران تولید شده شده، شهری جادویی در میان ابر‌ها را به تصویر می‌کشد؛ جایی که تمام ماجرا‌های داستان در آن جریان دارد.

«دوقلوها» علاوه بر جنبه‌های سرگرم‌کننده، با محوریت موضوعاتی همچون حقوق و تکالیف شهروندی، فرزندآوری، فرزندپروری و همچنین آشنایی با مشاغل مختلف، تلاش دارد سطح آگاهی کودکان را نسبت به دنیای پیرامون‌شان افزایش دهد.

جمشید بیات ترک طراحی و کارگردانی این مجموعه را برعهده دارد و مهدی بصیری تهیه‌کننده کار است.

این مجموعه به‌زودی از شبکه دو سیما روانه آنتن خواهد شد.

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *