بهنوش بختیاری کرونا گرفت

بهنوش بختیاری بازیگر جنجالی زن با انتشار یک استوری از ابتلایش به بیماری کرونا خبر داد.
نامه زیادی عاشقانه “ابراهیم گلستان” به فروغ بعد از سالها لو رفت!

وقت صبح – بعد از رامبد جوان و مهران مدیری حالا بهنوش بختیاری هم خبر از ابتلای خود به ویروس کرونا داده است و با انتشار یک استوری دلخوری خود را بیان کرده است.

بهنوش بختیاری هم به کرونا مبتلا شد.

او گفته واکسن نزده و حتی اگر در دسترس هم بود چنین کاری نمی کرد تا به او تهمت نزنند! به گزارش وقت صبح اخیرا او در یک لایو صحبت مفصلی داشت و از دلخوری خانواده اش نسبت به حرف هایی که پشت اوست انتقاد کرد و همه را تکذیب کرد.

در موج جدید کرونا بسیاری از هنر پیشه ها هم مبتلا شدند.

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *