عکس/ پیام معنادار ستاره سابق پرسپولیس برای محمدرضا ساکت

فرشاد احمدزاده بازیکن سپاهان اصفهان با انتشار یک استوری در اینستاگرام پیام معناداری خطاب به مدیرعامل مستعفی سپاهان منتشر کرده است.
عکس/ پیام معنادار ستاره سابق پرسپولیس برای محمدرضا ساکت

وقت صبح – روزهای گذشته بود که اغلب رسانه ها اعلام کردند محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان به زودی از سوی سازمان بازرسی کل کشور برکنار خواهد شد.

البته این موضوع با واکنش های گسترده ای از سوی بازیکنان سپاهان همراه بود. چرا که اغلب آنها با انتشار مطالبی حمایتی در فضای مجازی خواهان ابقای او در باشگاه سپاهان بودند.

اما روز گذشته مدیر عامل طلایی پوشان اصفهان با ارسال نامه ای به هیات مدیره این باشگاه پس از ۱۲ سال از سمت خود کناره گیری کرد.

در همین راستا حالا فرشاد احمدزاده ستاره سابق پرسپولیس که روزهای اخیر خواستار حفظ ساکت در سپاهان شده بود، با انتشار یک استوری پیام معناداری برای این مدیر ورزشی منتشر کرده است.

بازیکن شماره ۱۰ سپاهان در این رابطه نوشت:

ممنونم برای همه زحماتتون، همیشه سالم سلامت باشین.

عکس/ پیام معنادار ستاره سابق پرسپولیس برای محمدرضا ساکت

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *