گلزار اولین عکس دو نفره اش را در دبی منتشر کرد!

گلزار در فضای مجازی جنجال جدیدی به راه انداخت. او نخستین قاب دونفره با همسرش در دبی را منتشر کرد.
گلزار اولین عکس دو نفره اش را در دبی منتشر کرد!

به گزارش وقت صبح به نقل از خبرآنلاین؛ محمدرضا گلزار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد.

محمدرضا گلزار از زمان ازدواج خود و سفر به دبی، نه عکس و نه یک استوری از همسرش منتشر نکرده است.

او این بار سنت‌شکنی کرد و از لیوان قهوه به اسم همسرش در کنار لیوان قهوه خود، استوری منتشر نمود.

گلزار اولین عکس دو نفره اش را در دبی منتشر کرد!

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *