چرا دربی فقط به خاطر پرسپولیس به تعویق افتاد؟!

پژمان ماندگاری، مدیر روابط عمومی استقلال، از سازمان لیگ پرسید چرا دربی فصل قبل به خاطر حضور پرسپولیس عقب افتاد، اما دربی آتی به خاطر استقلال به تعویق نمی‌افتد؟

چرا دربی فقط به خاطر پرسپولیس به تعویق افتاد؟!

 سازمان لیگ امروز درخواست استقلال برای تعویق دربی صد و پنجم پایتخت را به دلیل فشردگی مسابقات رد کرد. 

در همین رابطه پژمان ماندگاری، مدیر روابط عمومی آبی‌ها با انتشار یک استوری اعتراضی نوشت: سال گذشته دربی رفت به خاطر حضور تیم خاص در آسیا آن هم مرحله گروهی به تعویق می‌افتد. امسال با حضور استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی باید برگزار شود.

چرا دربی فقط به خاطر پرسپولیس به تعویق افتاد؟!

منبع: خبرورزشی

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *