اولین واکنش الهامی به استعفا از هدایت نساجی

سریال اتفاقات عجیب در فوتبال ایران گویا تمامی ندارد.

اولین واکنش الهامی به استعفا از هدایت نساجی

تیم فوتبال نساجی شب گذشته در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل خیبر خرم‌آباد با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و بیش از گذشته به سقوط به لیگ دسته اول نزدیک شد. ساکت الهامی که به تازگی در راس کادرفنی این تیم قرار گرفته بود، پس از شکست شب گذشته در جمع خبرنگاران از سمتش استعفا کرد و به این ترتیب سرمربی نساجی نخواهد بود.

ساکت الهامی در گفت‌وگویی کوتاه به تسنیم گفت:

 

با تصمیم حدادیان (مالک) و بایندریان (مدیرعامل باشگاه) بار دیگر سرمربی نساجی شدم اما برخلاف تصوراتم فکر می‌کنم نمی‌توانم در این شرایط کمکی کنم. با توجه به شرایط حساس تیم دست مدیران تیم را باز گذاشتم تا بهترین تصمیم را بگیرند.

تصمیم به کناره گیری ساکت الهامی از سرمربیگری نساجی در حالی انجام شده که تاکنون هیچ واکنشی از سوی مدیران این باشگاه صورت نگرفته است.

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *