به گزارش وقت صبح ، در این تصویر، او پشت نمایشگر و گوشی در گوش، هیبتی شبیه کارگردانها را به خود گرفته است.
آب رفتن داستان و از ریتم افتادن قصه در خاتون
دیجی مگ نوشت: کم شدن جذابیت سریالها در قسمتهای میانی و پایانی یکی از ضعفهای بزرگ در سریالهای ایرانی به شمار میرود.
سریالهای ایرانی چه در شبکهی نمایش خانگی و چه در تلویزیون معمولا خوب و جذاب شروع میشوند ولی در ادامه از جذابیتشان کاسته میشود و داستانشان آب میرود.
این اتفاق در «خاتون» هم افتاده است و این سریال هم به همین بلای مزمن دچار شده است. «خاتون» خیلی خوب شروع میشود.
بیننده را به خوبی درگیر میکند و در همان سه، چهار سمت ابتدایی مخاطب عطش پیگیری داستان و سرگذشت شخصیتها را دارد. اما هر چه که میگذرد ریتم داستان کندتر و تعداد حوادث در هر قسمت کمتر میشود.
بیشتر بخوانید:
عکس/ واکنش نگار جواهریان به آزادی شروین و حمله کاربران به رامبد جوان!
«رامبد جوان» سکوت خود را درباره جدایی از «نگار جواهریان» شکست/ عکس
یک مقایسهی گذرا در بررسی ریتم و جذابیت داستان در قسمتهای ابتدایی و میانی «خاتون» به خوبی آب رفتن داستان را نشان میدهد.
در قسمتهای اول ما با حوادث زیادی روبهرو بودیم و مقابله ایرانیان با اشغالگران خارجی و دغدغههای شخصی خاتون بر غنای داستان میافزاید.
اما در ادامه هر چه ایرانیان بیشتر شکل مغلوب به خودشان میگیرند و مبارزهشان نتیجه نمیدهد و دغدغههای شخصی خاتون نیز کمتر میشود، داستان سریال نیز با سکته مواجه شد.
بخشی از این سریال به قهر و آشتی خاتون با راننده و دیالوگهای تصنعی و سردش با او میگذرد.
در نهایت وقتی خاتون به داییاش میرسد، متوجه میشویم برخی صحنهها بیخودی کش آمدهاند و کل آن قسمت را میشد در زمان خیلی کمتری روایت کرد.
بخشی از جذابیت سریال به مواجههی ایرانیان با اشغالگران خارجی برمیگشت و اتفاقات تاریخی «خاتون» برای بیننده جذاب بود. اما در قسمتهای میانی کارگردان از این حوادث فاصله گرفت و بیشتر درگیر داستانهای شخصی خاتون شد.


