عکس/ افشاگری همسر سیامک نعمتی درباره علت جدایی او از پرسپولیس

همسر سیامک نعمتی بازیکن سابق تیم پرسپولیس با انتشار یادداشتی طولانی و احساسی در صفحه شخصی اش از هواداران تیم پرسپولیس خداحافظی معناداری کرده است.
عکس/ افشاگری همسر سیامک نعمتی درباره علت جدایی او از پرسپولیس

وقت صبح- روزهای اخیر بود که سیامک نعمتی کاپیتان تیم پرسپولیس با فسخ قرار داد اش از این باشگاه جدا شد.

اما صبحت های جنجالی نعمتی پس از جدایی از سرخ پوشان پایتخت باعث غافلگیری طرفداران پرسپولیس شده است.

چرا که این هافبک اسبق پرسپولیس در مصاحبه ای مدعی شد که جدایی او به دلیل فنی نبوده است، بلکه یک نفر دوست نداشته او در پرسپولیس بماند.

البته ساعاتی پیش سیامک نعمتی با پستی اعلام کرد که با قراردادی ۲ ساله راهی تیم فوتبال تراکتور تبریز شده است.

عکس/ افشاگری همسر سیامک نعمتی درباره علت جدایی او از پرسپولیس اما در همین راستا حالا همسر نعمتی که چندی پیش هم با متن تندی علیه باشگاه پرسپولیس اعتراض اش را نشان داده بود بار دیگر مطلب جنجال برانگیزی را در اینستاگرام اش منتشر کرده است.

او در این رابطه نوشته است:

با كمال احترام به شما خالصان صادق هوادار پرسپوليس با عظمت ، هم اينك تقديري ديگر براي سيامك رقم خورد و قسمت ما از اينجاى مسير ، جدايى موقت از شما و پرسپوليس هميشه ماندني شد.

ولى اين جدايي نه از سر تمايل سيامك بلكه به دلايلي خاصي بود كه انشاالله تا سال ديگر بر ملا خواهد شد.

و شما را به قضاوتي دوباره در مورد شخصيت واقعي مدعيان متظاهر برخواهد داشت.

چون هيچ سناريوي منفعت طلبانه اى از ديد ريز بين شما مخفي نخواهد ماند.

نخواستم در اين فضاي ملتهب ، با پرداختن به برخي مسائل پنهاني ، شما را دوباره درگير فضايي ديگر كنم .
فقط به اين خلاصه بسنده ميكنم …

“آن ميش ، گرگي است كه لباس ميش بر تن كرده ، آنهم گرگي كه در صدد است تا از نمد ، كلاهي بزرگ براي خود درست كند ، كلاهي كه نخش از همين خارج نزديك مي آيد . گرگي كه چون واقف است چوپان براي پايان دادنش به سمتش نزديك مي شود سرعت دريدن گوسفندان را تندتر كرده”

بخوانید: عکس/ استایل جالب فرهاد مجیدی وسط تمرین اتحاد کلبا

طعنه پر سر و صدای همسر سیامک نعمتی به باشگاه پرسپولیس

به گزارش وقت صبح، ساعات گذشته بود که اغلب رسانه ها از قطع همکاری باشگاه پرسپولیس با سیامک نعمتی کاپیتان سوم تیمشان خبر دادند.

پس از انتشار این خبر بود که سیامک نعمتی با حضور در میان خبرنگاران به این نکته اشاره کرد که مدیران پرسپولیس گفته اند نیازی به او ندارند و نعمتی باید دنبال تیم جدیدی باشد.

البته ستاره فصل پیش سرخ پوشان اظهار کرد: هشت سال در پرسپوليس بودم و ۱۲ جام گرفتم. پرسپوليس تیم بزرگی است و از حضور در آن به خودم افتخار می‌کنم. بالاخره هر آمدنی را رفتنی است و امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی بیفتد.

در همین راستا حالا همسر این هافبک فوتبال پس از فسخ قرارداد اش با پرسپولیس استوری تند و تیزی را علیه این باشگاه و مدیران مربوطه منتشر کرده است.

همسر سیامک نعمتی در این رابطه با نمایش تصویری از گل زنی همسرش در پیراهن پرسپولیس نوشته است:

«محبت را ذات داران قدر دانند، معرفت را اهل وفا»

نویسنده:

این خبر را به اشتراک بگذارید.
این خبر را به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ نوشته‌ای یافت نشد.
No posts found

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *