درخواست ویژه لیورپول از "محمد صلاح" حین مصدومیتش!

لیورپول با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال مصر درخواست کرده است به محمد صلاح اجازه استراحت بدهند!

درخواست ویژه لیورپول از "محمد صلاح" حین مصدومیتش!
کد خبر : ۲۲۷۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-در میان مصدومیت جدی و کناره گیری از مسابقات لیورپول درخواستی ویژه از محمد صلاح دارد! 

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، محمد صلاح در حال حاضر به دلیل مصدومیت دور از میادین است. لیورپول نامه‌ای به فدراسیون فوتبال مصر ارسال کرده و از او خواسته است که در تعطیلات بین المللی این ماه استراحت کند.

لیورپول از فدراسیون فوتبال مصر خواسته است که محمد صلاح را برای مسابقات ملی آینده انتخاب نکند، زیرا نگرانی‌هایی در مورد مصدومیت او وجود دارد.

صلاح ابتدا در ماه ژانویه در حالی که برای مصر در جام ملت‌های آفریقا بازی می‌کرد مصدوم شد. با این حال این مهاجم ماه گذشته در پیروزی 4-1 مقابل برنتفورد از روی نیمکت به میدان رفت.

با این حال، او در نهایت در آن بازی دوباره دچار مصدومیت شد و در نتیجه چهار بازی اخیر لیورپول را از دست داد.

یورگن کلوپ، سرمربی این تیم در آستانه پیروزی 1-0 مقابل ناتینگهام فارست در روز شنبه، گفت: «احتمالاً صلاح می‌تواند برای دیدار آخر هفته لیورپول و منچسترسیتی به زمین بازگردد.»

با این حال او خاطر نشان کرد تا زمان بهبودی کامل، محمد صلاح به زمین باز نخواهد گشت!

در بیانیه اتحادیه فوتبال مصر آمده است: «ما نامه‌ای از لیورپول دریافت کرده‌ایم مبنی بر اینکه محمد صلاح را به دلیل مصدومیت از اردوی آینده معاف کنیم. ما چند روز پیش نام محمد صلاح را در بین بازیکنانی که می‌خواهیم در اردوی بعدی حضور داشته باشند، فرستادیم.»

این بیانیه همچنین ادامه می‌دهد: «این حق ماست که هر بازیکن حرفه‌ای را تا زمانی که در دستور کار بین‌المللی قرار دارد به خدمت بگیریم و بحث حضور یا عدم حضور او در اختیار کادر فنی تیم ملی به رهبری حسام حسن است.

هنوز برای تصمیم گیری زود است و اگر محمد صلاح قبل از شروع اردو در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکند وضعیت او را با کادر پزشکی در میان خواهیم گذاشت و تصمیم جدیدی می‌گیریم.»

منبع: www.mirror.co.uk

۰
ارسال نظر