عکس/ استون مارتین از ماشین فرمول 1 جدیدش برای فصل 2024 رونمایی کرد!

استون مارتین با عرضه خودروی جدیدی رقیب قدری برای تیم شکست ناپذیر ردبول ایجاد کرده است!

عکس/ استون مارتین از ماشین فرمول 1 جدیدش برای فصل 2024 رونمایی کرد!
کد خبر : ۲۲۶۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-استون مارتین به تازگی خودروی فرمول 1 خود برای فصل 2024 را معرفی و عکس‌هایی از آن منتشر کرده است!  

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، استون مارتین خودروی جدید فرمول یک به نام «AMR24» را به بازار عرضه کرد.

دن فلوز که پیش از این مسئول آیرودینامیک تیم ردبول بود حالا به عنوان مدیر فنی به استون مارتین پیوسته است. او در یک تماس ویدیویی به خبرنگاران گفت: «رویکرد ما این است که می‌توانیم به راحتی ردبول را شکست دهیم. این چیزی است که ما دنبال آن هستیم. ما روی آن تمرکز کرده‌ایم و هدف ما این است.»

مکس ورشتاپن راننده ردبول از 22 مسابقه سال گذشته موفق به کسب رکورد برد 21 مسابقه شد. 

استون مارتین مرسدس بنز پس از اینکه نزدیک ترین رقیب ردبول در مسابقات افتتاحیه بود، در مجموع پنجم شد. فرناندو آلونسو قهرمان دو بار جهان در چهار مسابقه از پنج مسابقه بر روی سکوی اول قرار گرفت.

استون-مارتین1

راننده اسپانیایی که از اظهار نظر فالوز مطلع شد، به خبرنگاران گفت: «این خبر بسیار خوبی است. خیلی خوشحالم. باید نسبت به این فصل خوشبین باشیم.» 

فلوز در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند می‌توانند در این فصل به کلی ردبول را شکست دهند گفت: «تمرکز ما بر داشتن سریع‌ترین خودرو است. این چیزی است که ما به آن نگاه می‌کنیم. به جای فکر کردن به جنبه فردی مسابقات ما باید خودرویی بسازیم که بتواند در هر پیستی به خوبی رقابت کند.» 

این خودروی جدید، در رنگ‌های سبز مسابقه‌ای، اولین خودرویی است که توسط کارخانه جدید استون مارتین سیلوراستون ساخته شده است. این فصل در بحرین از تاریخ 2 مارس شروع می‌شود.

منبع: www.independent.co.uk

۰
ارسال نظر