انتقال امباپه از پاریس سن ژرمن به رئال مادرید نهایی شد؟!

فلورنتینو پرز به بازیکنان باشگاهش خبر انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید را داده است!

انتقال امباپه از پاریس سن ژرمن به رئال مادرید نهایی شد؟!
کد خبر : ۲۲۶۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی در تابستان از پاری سن ژرمن جدا خواهد شد و رئال مادرید همچنان باشگاه مورد علاقه مهاجم سابق موناکو است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید پیش به بازیکنان تیم خود گفته است کیلیان امباپه فصل آینده در برنابئو خواهد بود.

قرارداد امباپه 25 ساله در پایان فصل با پاری سن ژرمن تمام می‌شود. زمانی که احتمال انتقال او به رئال مادرید در سال 2022 وجود داشت او دیر تصمیم گرفت و این فرصت را از دست داد.

در حالی که مادرید همچنان پیشتاز است، آن‌ها تنها باشگاهی نیستند که با در تلاش برای جذب این قهرمان جام جهانی هستند.

در این مرحله هنوز هیچ اطلاعیه‌ای از سوی تیم اسپانیایی اعلام نشده است. با این حال، به نظر می رسد در پشت صحنه تصمیماتی گرفته شده است.  

گفته می‌شود پرز خبر این قرارداد را با اعضای منتخب رختکن به اشتراک گذاشته است و چوآمنی نیز در صورت انجام این قرارداد، همکار باشگاهی امباپه خواهد شد.

هر دو بازیکن بخشی از تیم فرانسه بودند که در سال 2022 به فینال جام جهانی رسیدند. چوآمنی در یک چهارم نهایی مقابل انگلیس گلزنی کرد، در حالی که امباپه مسابقات را با هشت گل به عنوان بهترین گلزن به پایان رساند.

پاری سن ژرمن در حال حاضر به دنبال جانشینی برای امباپه است. این باشگاه تابستان گذشته با اضافه شدن بازیکنانی مانند رندال کولو موانی و عثمان دمبله خط حمله خود را تقویت کرد. یکی از افرادی که گفته می‌شود در لیست نهایی آن‌ها قرار دارد ویکتور اوسیمن است.

منبع: www.mirror.co.uk

۰
ارسال نظر