فال عشق دوشنبه 27 آذر؛ فردا روابط عاطفیتان در چه حال است؟

از داشته‌های خود لذت ببرید و آگاه باشید که کنترل تمام مسائل دست شما نخواهد بود، صبوری در این مسیر کمک زیادی به شما می‌کند!

فال عشق دوشنبه 27 آذر؛ فردا روابط عاطفیتان در چه حال است؟
کد خبر : ۲۲۱۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-بر سوال خود در مورد عشق یا سازگاری تمرکز کنید. بر هر آنچه که به دنبال پاسخ آن هستید تمرکز کنید و این فال جوابتان را خواهد داد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، فال تاروت روزانه عشق با سه کارت متفاوت شرایط زندگی عاشقانه شما را می‌سنجد.

کارت اول: آیا روح‌ ما از قبل یکدیگر را می‌شناسند؟

کارت 9 سکه به شما توصیه می‌کند از داشته‌ها و زندگی خود لذت ببرید و در آرامش باشید. این کارت به این معنا نیست که روح شما از قبل یکدیگر را می‌شناسد.

این کارت بسیار ساده‌تر و کاربردی‌تر از آن است. با این حال، اگر به دنبال پیدا کردن شخصی خاص و مهم در زندگیتان هستید ورود او به زندگی شما بسیار نزدیک است.

اگر در حال شروع یک رابطه جدید یا در یک رابطه عاشقانه هستید کارت 9 سکه برای شما نشانه بسیار خوش یمنی است. زیاد نگران مسائل پیدا کردن نیمه گمشده خود نباشید. به خودتان اجازه دهید از این رابطه به خوبی لذت ببرید. 

کارت دوم: آیا باید وقت خود را در این رابطه سرمایه گذاری کنم؟

وقتی کارت دو چوبدستی در فال شما ظاهر می‌شود پیامی متفاوت برای شما دارد. این شما هستید که تصمیم میگیرید چه چیزی ارزش وقتتان را دارد! 

حتی اگر برای یک رابطه دوستانه نیز به اندازه کافی ارزش قائل نباشید ارزش وقتتان را نخواهد داشت.

این کارت به شما قول می‌دهد که رابطه عاشقانه‌تان عمیق‌تر خواهد شد اما به شرطی که برای آن تلاش و برنامه ریزی کنید.

این کارت مشخص نمی‌کند که این رابطه ارزش تلاش شما را داشته باشد اما اگر برای یافتن پاسخ این پرسش انرژی نگذارید هرگز مطمئن نخواهید شد، درست است؟

کارت سوم: آینده این رابطه چگونه به نظر می‌رسد؟

حتی وقتی کارت هشت چوبدستی برعکس در فال تاروت شما ظاهر می‌شود نشانه‌ای از تلاش و پویایی است. با این حال انتظار کمی تاخیر را داشته باشید. 

زمان اتفاق افتادن برخی مسائل تحت کنترل شما نیست و بهتر است صبورانه منتظر بمانید.

وقتی صحبت از آینده این رابطه می‌شود، این کارت مطلوب نیست.

شما تلاش خواهید کرد تا با متوصل شدن به زور از شرایط این رابطه را تغییر دهید. با انجام این کار تنها چالش‌های غیرضروری برای خودتان ایجاد خواهید کرد.

بهترین تصمیم برای شما در حال حاضر صبور بودن است!

۰
ارسال نظر