فال عشق روزانه جمعه 24 آذر 1402؛ در رابطه علاقه دو طرفه لازمه!

عاشقانه جدیدی در افق است یا اگر با کسی هستید، انتظار داشته باشید که این ارتباط عمیق‌تر و رضایت بخش‌تر شود.

فال عشق روزانه جمعه 24 آذر 1402؛ در رابطه علاقه دو طرفه لازمه!
کد خبر : ۲۲۱۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح-بر سوال خود در مورد عشق یا سازگاری تمرکز کنید. بر هر آنچه که به دنبال پاسخ آن هستید تمرکز کنید و این فال جوابتان را خواهد داد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، فال تاروت روزانه عشق با سه کارت متفاوت شرایط زندگی عاشقانه شما را می‌سنجد.

 

کارت اول: آیا روح‌ ما از قبل یکدیگر را می‌شناسند؟

عاشقانه جدیدی در افق است یا اگر با کسی هستید، انتظار داشته باشید که این ارتباط عمیق‌تر و رضایت بخش‌تر شود. این کارت نشانه خوبی است برای اینکه روح‌های شما یکدیگر را می‌شناسند.

 آدم ها برای یک دلیل، یک فصل یا یک عمر وارد زندگی شما می‌شوند. برای شما دو نفر دلیل مشخصی وجود دارد! مطمئن باشید که این سرنوشت است و چیزهایی خوب آشکار می‌شوند. 

کارت دوم: آیا باید وقت خود را در این رابطه سرمایه گذاری کنم؟

شوالیه سکه به شما می‌گوید که صرف نظر از اینکه به این شخص علاقه زیادی دارید یا نه، برای اینکه یک رابطه به نتیجه برسد، به دو نفر نیاز است.

اگر مشتاق شناختن او هستید و او چندان مشتاق این موضوع نیست، شاید فردی نباشند که باید وقت خود را برایش صرف کنید.

شما باید خود واقعیتان باشید و خود را به گونه‌ای معرفی کنید که دیگران بخواهند با شما باشند. وقتی کسی که ارزش وقت شما را دارد به شما علاقه مند است، نیازی نیست به او علاقه نشان دهید.

کارت سوم: آینده این رابطه چگونه به نظر می‌رسد؟

کارت بررعکس مرد حلق آویز شده کمی مشکل ایجاد می‌کند. این کارت صبر و فداکاری است. پس زمانی که برعکس است لازم است انگیزه‌های خود را بار دیگر بررسی کنید.

آیا این رابطه بلندمدت را به خاطر چیزی که باید روی آن سرمایه گذاری کنید می‌خواهید یا به خاطر چیزهایی که می‌توانید از طریقش بدست آورید؟

در اینجا خودخواهی وجود دارد، همچنین کمی کمبود اعتماد به نفس و غرور. اگر هر یک از شما بخواهید اجازه دهید منیت یا غرور مانع ارتباط شما شود، این رابطه به پایان خواهد رسید.

۰
ارسال نظر