ظاهر جدید "بیانسه" طرفداران را حسابی غافلگیر کرد!

بیانسه با تغییر ظاهر و موهای بلوند پلاتینی خود در اولین نمایش فیلم «رنسانس» کاملاً متفاوت به نظر می‌رسید!

primary_image
کد خبر : ۲۱۹۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- بیانسه ستاره موسیقی پاپ پرطرفدار در حالی که به اولین نمایش فیلم مستند جدیدش از تور جهانی پرفروش خود رفت، باورنکردنی به نظر می‌رسید.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، بیانسه نولز-کارتر در اولین نمایش فیلم خود ظاهری به سبک کلاسیک هالیوود را انتخاب کرد و حسابی زیبا و جذاب بود.

خانم خواننده برای این مراسم رنگ موی بلوند پلاتینیومی را انتخاب کرد، رنگی که با ظاهر همیشگی او به کلی تفاوت داشت.

بیانسه 42 ساله در مراسمی که در بورلی هیلز برگزار کرد یک لباس مجلسی نقره‌ای بلند متالیک از برند گران قیمت ورساچه پوشید.

دوناتلا ورساچه از ظاهر فوق العاده این خانم خواننده تعریف کرد و در فضای مجازی نوشت: «تو در این لباس ورساچه فوق العاده زیبا هستی. تو بی نظیری. شماره یک! بی‌صبرانه منتظر دیدن فیلم تور رنسانس هستم!»

این جشن پر ستاره که در سالن 1010 نفری ساموئل گلدوین تئاتر برگزار شد مهمانان را از گرفتن هر گونه عکس یا فیلمی با بیانسه و خانواده‌اش منع کرده بود. 

در واقع از مهمانان حاضر در این مراسم از جمله لیزو و  جنل مونی خواسته شد تا تلفن‌های همراه خود را در کیسه‌هایی مخصوص قرار دهند و از آن‌ها در طول 150 دقیقه این مراسم استفاده نکنند.

این فیلم توسط جیمز بی مریمن و مارک ریچی کارگردانی شد و اولین بار در تاریخ 1 دسامبر در سینماها اکران شد.

در فیلمنامه رسمی فیلم آمده است: «این فیلم سفر تور جهانی رنسانس را از آغاز تا افتتاحیه خود در استکهلم تا آخرین کنسرت در سوئد به نمایش می‌گذارد.»

«این فیلم بیانسه، کار سخت، مشارکت در همه جنبه گروه تولید، ذهن خلاق و هدف او برای خلق میراث خود و تسلط بر هنر خود را نشان می‌دهد. تور جهانی رنسانس بیانسه که با تحسین فوق العاده‌ای مواجه شد، مکانی برای آزادی طرفداران ایجاد کرد.» 

تور رنسانس با هفتمین آلبوم استودیویی بیانسه مصادف شد و فروش بلیط چشمگیر 579.8 میلیون دلار را به دست آورد.

دیگر مهمانان این نمایش شامل اعضای سابق گروه دستنیز چالد کلی رولند، میشل ویلیامز، لاتاویا رابرسون، و لیتویا لوکت و همچنین تایلر پری، کریس جنر، کوری گمبل، گابریل یونیون، هالی بیلی، کلوئی بیلی و وینی هارلو بودند.

۰
ارسال نظر