عکس/ عشق و حال نفیسه روشن در خارج

نفیسه روشن طبق عکس‌های اخیرش در شهر دبی به سر می‌برد.

عکس/ عشق و حال نفیسه روشن در خارج
کد خبر : ۲۱۸۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- در عکس زیر می‌بینیم که نفیسه روشن روزهای خوبی را در دبی می‌گذراند.

نفیسه روشن در خارج عشق و حال کرد.

از مامور خانم توهین شنیدم 

ایلنا: بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان روایت جالبی از تجربه حضور در ورزشگاه آزادی و دیدن بازی تیم ملی دارد. 

هیچ توهینی از سوی تماشاگران آقا به ما نشد و کوچکترین مشکلی که احساس امنیت ما را از بین ببرد وجود نداشت و محیط سر تا سر احترام بود. 

فکر می‌کنم حتی ورود ما به ورزشگاه باعث شود اگر اتفاقات بدی هم همیشه می‌افتاد دیگر رخ ندهد و یا خیلی کمرنگ‌تر شود و با حضور ما ملاحظه خیلی مسائل را بکنند. 

ما حتی از یک مامور خانم که فضای امنیت آنجا را تامین می‌کردند بابت پوشش تماشاگران لحن بد و توهین‌آمیز شنیدیم ولی از تماشاگران آقا کوچکترین توهینی به ما نشد. 

در امنیت کامل وارد ورزشگاه شدیم و در امنیت کامل خارج شدیم. البته فقط یکی از ماموران خانم چنین رفتاری داشتند و ماموران زیادی در ورزشگاه بودند که با روی خوش و خیلی خوش برخورد برای تامین امنیت و احساس آرامش ما آنجا حضور داشتند و وظیفه شناسانه رفتار کردند که ما رفتار آن یک مامور را به آن‌ها گزارش دادیم. 

به هر حال در همه جا بین یک جمعیت زحمتکش ممکن است یک نفر باشد که رفتار خوبی ندارد

حضور بانوان در بازی ملی مشکلی ایجاد نمی‌کند

ممنوعیت حضور بانوان در ورزشگاه مشکلاتی ایجاد کرده است و پیش از این دیدیم که خیلی‌ها با تغییر چهره خودشان را وارد ورزشگاه کردند. 

در مورد آن‌هایی که رنگی هستند و هوادار دو آتشه یکی از تیم‌های داخلی هستند نظری ندارم و ممکن است در بازی‌ها به هر حال سر برد و باخت و تعصب رنگی دعوا و درگیری ایجاد شود و مشکل به وجود بیاید. 

ولی برای بازی ملی به نظرم هیچ مشکلی وجود ندارد و امیدوارم حداقل در این دیدارها از این به بعد هم اجازه دهند بانوان حاضر شوند. این بار هم اطلاع‌رسانی درست و به موقع انجام شود که مشکلات این چنینی پیش نیاید.

۰
ارسال نظر